Джордж Байрон
Дж. Байрон, поезії
Адам Міцкевич
Генріх Гейне
Поезії Генріха Гейне
Біографія Е.Т.А.Гофмана
Буктрейлер до казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес"
Експрес-урок за творчістю Гофмана
25 січня завдання на карантин
Мова
Односкладні речення
стор.101, п. 15-18- ВИВЧИТИ- впр 186
Виконати вправи 161,168.
Література
В.Сосюра "Любіть Україну"- вивчити напам/ять с.168-178
В. Підпалий-читати с.189-195
І,Малкович-читати с.196-203
Коротко записати в зошиті
Зарубіжна література
с.124-147- коротко записати в зошити
Омар Хаям- скласти власне рубаї
Поезія Ліни Костенко "Крила"
Цікаві завдання з мови
1. Іван Франко
"Захар Беркут".
2. Андрій
Чайковський "За сестрою".
3. Михайло Стельмах
"Гуси-лебеді летять".
4. Г.Тютюнник "Климко".
5. Олекса
Стороженко "Скарб"
6. Богдан Лепкий
"Цвіт щастя"
7. Борис
Харчук "Планетник"
8. Євген
Гуцало. "Сім’я дикої качки"
9. Любов
Пономаренко "Гер переможений"
10.
Анатолій Дімаров "Блакитна
дитина"
Світова література на 7 клас
1. Давньоруські билини про Іллю
2. Йóганн Крíстоф Фрíдріх Шíллер “Рукавичка”
3. Олексáндр Пушкін “Пісня про віщого Олега”
4. Рoберт Льюїс Стiвенсон “Вересковий
мед”
5. Вальтер Скотт
“Айвенго”
6.
М.В.Гоголь «Тарас Бульба»
7. Джонатан Свіфт “Мандри
Лемюеля Гуллівера”
8. Артур Конан Дойль “Собака
Баскервілів”
9. О. Генрі “Останній листок»
10.
Джеймс Óлдрідж “Останній дюйм”
11.
Гéнріх
Белль “Подорожній, коли
ти прийдеш у Спа...”
12.
Михайло
Шолохов “Доля людини”
13.
Редьярд Кіплінг “Якщо...”
Українська мова
Узагальнення й систематизація
теоретичних положень теми «Займенник»
Опитування
1. Яка частина мови називається займенником? Що спільного
й відмінного в значенні займенника й іменника, займенника і прикметника,
займенника й числівника?
2. На які групи за значенням поділяються займенники?
Навести приклади.
3. Які морфологічні ознаки властиві займенникам?
4. Як змінюються займенники? Назвати займенники, що
змінюються тільки за відмінками.
5. На що вказує зворотний займенник себе? Як він
змінюється?
6. Чим відносні займенники відрізняються від питальних? З
якою метою вживаються відносні, а з якою — питальні?
7. За допомогою чого і яким способом творяться заперечні й
неозначені займенники?
8. Назвати основні орфограми в заперечних і неозначених
займенниках. Проілюструвати відповідь власними прикладами.
9. Чим відрізняються особові займенники в родовому
відмінку його, її від присвійних? Відповідь обґрунтувати прикладами.
10. За яких умов в непрямих відмінках особових займенників
з’являється приставний н? Чи може він з’являтися в присвійних займенниках?
11. Які займенники і в яких відмінках мають паралельні
закінчення? Навести приклади.
12. Яку роль виконують займенники в нашому мовленні?
Виконання тестових завдань
творчого характеру
1. Записати займенники в алфавітному порядку, розкриваючи
дужки. Указати на відмінки займенників (3 бали).
(Аби)чим, (ні)скільки, ні(про)що, хтозна(від)чого,
(де)чого, аби(з)ким, (ні)хто, (аби)якому, що(сь), (будь)якого, що(небудь),
(на)якому(небудь), чий(небудь), (на)чому(небудь), (ні)в(якому).
Додаткові завдання:
1) Заперечні займенники підкреслити однією лінією,
неозначені — двома (0,5 бала).
2) Виділити в займенниках словотворчі префікси й суфікси
(0,5 бала).
2. Відновити фразеологізми: замість крапок поставити
займенники в потрібній відмінковій формі. Визначити їх розряд за значенням (2
бали).
У ... хвилину; на ... голос; говорить сам за ... ; на ...
страх і риск; не знає, на ... стілець сісти.
3. Скласти варіанти речення так, щоб займенник його
виступав у значенні: а) особового займенника в родовому відмінку; б)
присвійного займенника. Визначити синтаксичну функцію займенників в обох
реченнях (2 бали).
4. Прочитати текст. Визначити тип і стиль мовлення (1
бал).
У мові нашій усі тони і відтінки, усі
переходи звуків від твердих до найніжніших... Дивуєшся дорогоцінності мови
нашої: в ній що не звук, то подарунок, усе крупно, зернисто, як самі
перла. І справді, інше слово часом дорогоцінніше самої речі.
Той, хто не знає рідної материнської мови або цурається
її, сам засуджує себе на злиденність душі, стає безбатченком (За В.
Сухомлинським).
Додаткове завдання: Зробити морфологічний розбір виділених
займенників (3 бали).
1. Спіймай у
долоньку сонячний промінчик. Розкажи про свої враження.
2. Поспостерігай
за розмовою джмеля з квіткою. Почуте запиши.
3. Запиши, якого
кольору слова воля, радість, дощ, журба, нива.
4. Подумай, чому
пізній осінній листочок, тримаючись обома
руками за гілочку, все ж співає пісню? Спробуй поділитися думками.
5. Розкажи про
мрії тихого літнього вечора, який нечутно щоразу ночує у тебе на подвір'ї.
19.05.2014
Домашнє завдання
Українська мова
1. Повторити п.5 - 9, виконати вправу 591
2. Повторити п. 10 - 13, виконати вправу 596
3. Повторити п. 14 - 33, виконати вправу 607
19.05.2014
Домашнє завдання
Українська мова
1. Повторити п.5 - 9, виконати вправу 591
2. Повторити п. 10 - 13, виконати вправу 596
3. Повторити п. 14 - 33, виконати вправу 607
Комментариев нет:
Отправить комментарий