Для учнів 5 класу

Відеопрезентація до уроку української мови в 5 класі «Другорядні члени речення. Обставина»  з використанням веб-сервісу prezi
   



Зарубіжна література

Перевірте, чи уважно ви прочитали казку "Аліса в країні див"

Зарубіжна література

 Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див»



https://eschool.dn.ua/mod/folder/view.php?id=198703




 «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини



https://eschool.dn.ua/course/view.php?id=2799#section-5

Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!» ТЛ: ліричний герой

https://eschool.dn.ua/course/view.php?id=2799


КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З МОВИ











Завдання з української літератури 


1. Закінчити цитатну характеристику Олеся з оповідання Григора Тютюнника "Дивак", визначити риси вдачі хлопця. С.240-248
2. Необхідно прочитати уривок з повісті М.Вінграновського "Сіроманець"
С.254-276. Переказувати, відповідати на питання




Завдання з української мови

Завдання до теми "Написання складних слів" Параграф підручника 57

Словниковий диктант
·         Пояснити написання
Штаб-офіцер, яхт-клуб, шприц-машина, шовкоподібний, школа-інтернат, червоно-коричневий, чавуносховище, північно-східний, західнослов’янський, рентгеноклінічний, експедиційно-транспортний, сінофуражний, скляно-керамічний, сироробний, сінов’язалка, напівтемрява, півночі, пів-Дніпра.

Творче конструювання
·         Із поданих слів утворити складні слова, уживаючи єднальні голосні.
Пояснити правопис за допомогою правила. Увести деякі з них у прості речення, ускладнені однорідними членами.

Сьогодні, день; овочі, сховати; низький, хмари; північ, схід; багато, багато; жовтий, гарячий; зелений, коричневий.

Виписати з орфографічного словника 10–15 складних слів, що потрібно писати разом і через дефіс. Пояснити правопис їх за допомогою правил. Два слова розібрати за будовою.


Написання складних слів









Завдання до теми "Чергування приголосних"  Параграф підручника 54-55
До поданих слів доберіть спільнокореневі або форми слів із чергуванням приголосних. Запишіть слова парами, з трьома дібраними словами складіть речення.
Товариш, кравець, книга, вік, книга, ткач, муха, сніг, горох, віск, поріг, колихати, в’язати, носити, їздити, пшениця, Запоріжжя, тривога, луг.
   Пояснювальний диктант
Запишіть речення. Поясніть, у яких словах відбулося чергування приголосних звуків
Я зупиняю в лузі вітер. (Є. Будницька) У лепесі сховався шерех. (М. Малахута) В руці горять, як свічі, три золоті лілеї. (Д. Павличко) Місяць плаче і сонця шукає.(М. Рильський) Волоський горіх — південне горіхове дерево. (Із довідника)
  
Запишіть речення, вставляючи пропущені букви, поясніть правопис приголосних
Подивись: веселим пта..твом ожили степи з лісами. (Б. Грінченко) Коза..ькому роду нема переводу. (Нар. творч.) Почалося нове життя запоро..ького коза..тва.(А. Кащенко) Іноді це був торі..-ній пух з тополі. (В. Іваненко) У чужій пасі..і бджіл не розведеш. (Нар. творч.) І тут мені пригадалася почута в дитинстві легенда про те, як дісталася черепа..і чудо-броня. (К. Наріжний) Жити, жити, дру..е, поспішим.(П. Перебийніс)



Чергування приголосних








Омоніми


Слова за значенням


Лексикологія і фразеологія







Тематичний контроль знань з української літератури






Обов'язково вивчити правила!!!

Олександр Олесь




Контроль знань за темою "Фонетика"


 











Правопис слів іншомовного походження





Cпрощення в групах приголосних





Правила вживання апострофа

                                                      

Комментариев нет:

Отправить комментарий