Тренінг "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", Київ, 13.11.2018
Комедія «Мартин Боруля», її багаторічне життя на сцені. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі.
10 клас
Мета: ознайомити
учнів із історією написання і проблематикою трагікомедії, основними елементами
її сюжету та композиції, з’ясувати причину популярності та тривалості
сценічного життя комедії;
розвивати образне й
логічне мислення, розвивати навички роботи з драматичним твором, вміння
висловлювати свої думки, коментувати вчинки героїв, характеризувати їх;
виховувати в учнів
гідність, порядність, простоту, щедрість у взаєминах із людьми, прагнення
дотримуватися пріоритету загальнолюдських цінностей; виховувати любов і повагу до театрального мистецтва.
Урок української мови в системі ноосферної освіти
Узагальнення та систематизація
вивченого з теми
«Дієприкметник як особлива форма дієслова» в 7-Б класі
20 листопада 2018 р.
Мета: узагальнити та систематизувати знання вміння,
навички учнів, отримані під час вивчення теми «Дієприкметник як особлива форма
дієслова»;
перевірити вміння виділяти дієприкметники у
тексті, визначати їх граматичні ознаки, синтаксичну роль, будувати власні
висловлювання;
розвивати вміння використовувати знання, отримані в зоні комфортного мислення; виведення «образу інформації» на рівень словесного опису; розвивати логічне мислення, творчі вміння аналізувати, порівнювати,
узагальнювати;
удосконалювати навички обґрунтовувати свою точку зору;
формувати ціннісне ставлення до праці, до природи
та її краси; формувати галузеву та здоров’язберігаючу компетентність;
сприяти здоров’язбереженню
та здоров’ятворенню як результату активізації цілісного (право- та
лівопівкульного) мислення; робота з
кольором, музикою, запахом;
виховувати культуру
спілкування.
Тип
уроку: урок узагальнення та систематизації знань, отриманих
під час вивчення теми «Дієприкметник»
Формування надпредметних
компетенцій: ціннісно-смислової,
пізнавальної, пошукової, дослідницької, комунікативної, соціальної, творчої.
Здоров’язберігаючий аспект уроку: активізація
різних органів чуття (зорового, слухового, нюхового), створення зони комфортного мислення, вправи на гармонізацію обох півкуль головного мозку.
Педагогічна рада 09.01.2018
Школи всіх розвинених країн змінюють підходи до навчання у XXI столітті. Будують новий фундамент сучасних ІКТ та нових педагогічних моделей навчання. Пошук відповідей на питання Як забезпечити постійне зростання ефективності навчання? спонукає педагогів школи застосовувати сучасні освітні тренди
Школи всіх розвинених країн змінюють підходи до навчання у XXI столітті. Будують новий фундамент сучасних ІКТ та нових педагогічних моделей навчання. Пошук відповідей на питання Як забезпечити постійне зростання ефективності навчання? спонукає педагогів школи застосовувати сучасні освітні тренди
Тиждень української писемності та мови
"Тиждень під зіркою мови"
9 листопада 2018 року - День української писемності та мови. Відзначають його на честь українського літописця Нестора - послідовника творців слов'янської писемності Кирила і Мефодія. Саме з нього, вважають дослідники, і починається писемна українська мова.
Традиційно, напередодні цього дня в нашій школі пройшли єдині уроки під гаслом «Моє диво калинове, кохана українська мово!»
Розпочалося свято урочистою лінійкою «Рідна мова чиста, як сльоза».( Капша К. О. та учні 10 -11 класів)
У ході проведення заходу учні дізналися про історію виникнення свята, багатство і красу рідної мови. А також цікаві факти багатовікової історії про боротьбу за існування української мови. Цікаві доповіді-презентації із висвітленням історії становлення української писемності від Київської Русі і до часів Івана Котляревського представили учні старших класів. Учасники прослухали інформацію про виникнення першої абетки Кирилиці, про її засновників Кирила та Мефодія, про Нестора Літописця, на честь якого і було засноване це свято.
У День української писемності та мови серед учнів 5-6-х класів відбулася поетична година-конкурс читців віршів про рідну мову «Лунай величне наше слово». Учні прагнули віршами довести, що мова — це безцінний дар, який треба шанувати, як батька і матір, родину і батьківщину. Адже для нас рідна мова — це не тільки дорога спадщина, яка об'єднує в собі народну мудрість, вироблену десятками й сотнями поколінь. Це наша гордість, бо все, що створено нею, увійшло в скарбницю загальнолюдської культури (Вахніна О.Е, , Веприцька І. В., Мальева Н. Д.)
Учнями 10-х класів під керівництвом учителя Веприцької І. В. була проведена радіопередача
“9 листопада – День української писемності та мови”, вона дала змогу своїм слухачам поглянути на історію свого народу, збагнути роль рідної мови в утвердженні української державності.
Протягом тижня учні 5- 9 класів під керівництвом класних керівників випускали стіннівки «Краща мова єднання - українська». Кращу стіннівку визначити було дуже складно, тому що всі газети були цікаві та змістовні.
На уроках української мови були проведені тематичні диктанти «Допоки є Шевченка мова, то доти Україна є…» (вчителі української мови ), також серед учнів 8 -11 класів був проведений Всеукраїнський диктант, текст якого транслювався по радіо.
- 5- В класу(Мальєва Н. Д.) підготували цікавий матеріал за темою «До мови доторкнімося серцем» для учнів молодших класів
- учнів 6-х класів була проведена мовознавча інтелект-вікторина «Веселкова наша мова». Під час розповіді про українського літописця преподобного Нестора – послідовника творців слов’янської писемності Кирила і Мефодія, проведених конкурсів «Така цікава буква А», «Битва синонімічних рядів», «Відгадай прислів’я», «Редактор», «Майстри слова», учні поглибили й розширили свої знання про мову та мовлення, поповнили словниковий запас, розвинули творчі й комунікативні здібності, пошукові вміння та навички. Завдяки конкурсу красномовства «Оратор» школярі усвідомили, що без мови немає народу, і , навпаки, без народу не існує мови
(Веприцька І. В. , Вахніна О.Е, Мальева Н. Д.)
Протягом тижня для відвідувачів бібліотеки в читальному залі діяла ілюстративна книжкова виставка «Наша пісня, наша дума не вмре, не згине», де були представлені художні твори українських авторів, книжкові видання про історію української мови, вислови та цитати відомих людей про її красу .
Нині проводиться багато конкурсів знавців української мови. Одним із наймасовіших і найпопулярніших є Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, який упевненою ходою крокує не лише в Україні, а й у багатьох країнах світу, де живуть наші співвітчизники. Це підтвердження того, що словесність – початок усіх наук. Мова - джерело, звідки починається струмок, який ширшає, набирає силу і розливається могутньою рікою духовності. У нашій школі 9 листопада стартував шкільний етап цього конкурсу, в якому взяли участь учні 3- 11 класів.
Дорогі друзі, маємо сміливість серцем і душею впевнено сказати: «Ми – українці!». Хай усіх нас єднає належність до великого народу! Плекаймо всі разом ту мову, що дісталась нам у спадок від наших пращурів!
Великий український вчений, мовознавець Іван Огієнко сказав: «Мова – душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб». Любіть, поважайте та вдосконалюйте нашу мову, адже мова, як і Україна, — у нашому серці, і починається вона з кожного з нас.
Педагогічна рада школи "Забезпечення мобільності вчителя й учня шляхом формування інформаційної та комунікативної компетентності" 26.12.2016 року
День української писемності та мови 9-Б клас, 2016-2017 н.р.
12 грудня 2014 року відбувся відкритий бінарний урок у 10 - А класі
(інформатика, українська література)
Урок тематичний, присвячений осінньо-зимовому народному святу Дню Андрія Первозванного
Любі учні, дякую за урок!!!
*********
22.05.2014.
Вітаємо Соловйову Катерину, ученицю 9 - А класу з закінченням музичної школи з ВІДЗНАКОЮ!!!!!!!
*********
Інтегрований урок
"Вічна історія кохання"
за трагедією В.Шекспіра "Ромео та Джульєтта"
(англійська мова, світова література)
Бінарний урок з англійської мови та світової літератури
ОтветитьУдалить